Do naszego zespołu trenerów w Dziale Szkoleń Marketing Online szukamy osób, które chętnie podejmą się prowadzenia cyklicznych szkoleń z tematyki Marketingu Internetowego.
Do naszego zespołu trenerów w Dziale Szkoleń Marketing Online szukamy osób, które chętnie podejmą się prowadzenia cyklicznych szkoleń z tematyki Marketingu Internetowego.
Jesteś specjalistą z dziedziny Digital Marketing i szukasz nowego pola do rozwoju
Chętnie dzielisz się wiedzą, lubisz kontakt z ludźmi i dobrze odnajdujesz się szkoląc innych (niezależnie od ich poziomu)
Masz wysoką kulturę osobistą i cechuje Cię łatwość prezentowania się za kamerą (w formie online)
Przykładasz dużą wagę do jakości pracy, jaką wykonujesz i do materiałów (prezentacji, tekstów itp.), jakie tworzysz
Szkolenie Content Marketing ma na celu nauczenie Uczestników w jaki sposób tworzyć treści, aby używać ich do pozyskiwania i utrzymywania Klientów.
Podczas szkolenia musimy omówić co obejmuje Content Marketing, jak go wykorzystać we wszystkich fazach Customer Journey, z jakich narzędzi można i należy korzystać, a także jak mierzyć efektywność tych działań.
Uczestnicy powinni nauczyć się tworzyć strategię content marketingową oraz jak tworzyć treści, które pomogą zwiększeniu sprzedaży.
Szkolenie Marketing Automation ma na celu przekazanie wiedzy o automatyzacji e-mail marketingu (Marketing Automation) i procesów sprzedaży (Sales Automation).
Na szkoleniu uczestnik musi poznać ogólną koncepcję automatyzacji marketingu i sprzedaży, jak działa automatyzacja i na czym polega, z jakich przykładowych narzędzi może korzystać i jak powinien ułożyć strategię Marketing & Sales Automation.
Szkolenie Google Tag Manager to szkolenie dla osób, które chcą nauczyć się instalować i konfigurować analitykę internetową na stronach WWW.
Po szkoleniu muszą nabyć umiejętność samodzielnego wdrażania najważniejszych tagów śledzących Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads (Pixel) i innych.
Szkolenie obejmuje omówienie interfejsu Google Tag Manager, jego najważniejszych elementów oraz funkcjonalności.
W trakcie szklenia odbywają się warsztaty z zakładania nowego konta GTM, konfigurowania go i dodawana najważniejszych TAGów śledzących i reguł. Omawiane są również zmienne i inne bardziej zaawansowane funkcje GTM.
Korzyścią płynącą ze szkolenia Google Tag Manager jest fakt, że po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili samodzielnie instalować najważniejsze tagi śledzące, bez konieczności obciążania tym programistów.
Dzięki temu będą mogli w swoich firmach wprowadzić analitykę na wyższy poziom.
Podczas szkolenia Google Data Studio przedstawiamy jak budować przejrzyste raporty działające „na żywo” i pobierające dane z różnych źródeł takich jak Google Analytics, Google Ads, Search Console, Google Marketing Platform, Facebook Ads i wielu innych. Dzięki umiejętności budowy raportów w Data Studio uczestnicy szkolenia będą mgli usprawnić swoją pracę i zautomatyzować tworzenie raportów tak, aby odświeżały się one automatycznie.
Szklenie pokazuje w jaki sposób tworzyć raporty proste w zrozumieniu i przyswojeniu oraz atrakcyjne wizualnie. Dzięki temu łatwiejsze staje się podejmowanie trafnych decyzji biznesowych w oparciu o dane.
Efektem szkolenia będzie zatem zarówno zautomatyzowanie swojej pracy nad raportami i oszczędność czasu, jak również umożliwienie zoptymalizowania korzystania z danych i ich lepsze wykorzystywanie.
Jeśli chcesz zostać trenerem w Marketing Online, wyślij swoje CV i kilka zdań o sobie (możesz również załączyć link do swojego profilu na LinkedIn).
Zgłoszenia prosimy przesyłać do:
Paulina Wilk
Specjalista Szkoleń Digital Marketing
Mail: szkolenia@marketingonline.pl
Tel: +48 533 233 930