Marketing Online jest agencją SEM/SEO działającą na rynku od 2001 roku i obsługującą swoich klientów w Polsce i za granicą. Oferujemy pełen zakres usług związanych ze skuteczną reklamą w Internecie.
Nasze kompetencje i doświadczenie doceniło wielu klientów, którzy we współpracy z nami cenią sobie przede wszystkim efektywność prowadzonych kampanii oraz przejrzyste warunki obsługi.
Marketing Online poza działalnością agencyjną, już od 2009 roku zajmuje się również prowadzeniem szkoleń z zakresu Google Ads (dawniej AdWords), Google Analytics, SEO, Social Media, E-Commerce. Przeszkoliliśmy już ponad 4200 osób z ponad 700 firm, zarówno na szkoleniach otwartych, jak i dedykowanych oraz na konferencjach.
Lat
praktycznego
doświadczenia
Autorski Software
do Optymalizacji
Reklamy
certyfikatów
branżowych
przeszkolonych
osób
trenerów
przeszkolonych
firm
Piotr Guziur
CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, były członek programu Trenerów Google Ads z tytułem Digital Champion. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i zagranicą.
Patryk Wocka
Kierownik i Główny Ekspert ds. SEO w Marketing Online. W firmie od ponad 10 lat odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów SEO, obejmującą optymalizację witryn klientów i proces pozycjonowania na wybrane frazy kluczowe. Odpowiada również za nadzór nad prawidłowym przebiegiem projektów SEO oraz szkolenia wewnętrzne pracowników z zakresu skutecznych metod pozycjonowania. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, kierunek: Informatyka i Ekonometria. Prywatnie, od wielu lat pasjonat i entuzjasta tematyki marketingu internetowego i technik pozycjonowania.
Łukasz Zwonik
Starszy Specjalista SEM w Marketing Online, a także certyfikowany Specjalista z Google Ads i Google Analytics. Z branżą SEM związany od 14 lat, a doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematach z nią związanych zdobywa aktywnie od ponad 4 lat. Prowadził kampanie dla wielu znanych marek takich jak: BMW, Pracuj, Polbank, Allianz Direct, Cartoon Network, Go Sport czy Matras. Znawca i praktyk Programmatic Buying – DoubleClick Bid Manager.
Bartosz Nawrocki
Od ponad 14 lat związany z branża e-commerce ,w tym ponad 4 lata z exportem (rynki Europy zachodniej). Współpracuje z największymi software house’ ami w Polsce. Wdrożył ponad 30 sklepów internetowych w kilku spółkach z wielu branż. Swoją wiedzę nabywa głównie poprzez praktykę oraz testowanie nowych rozwiązań.
Zwolennik wdrożeń MVP (Minimum Viable Product) oraz automatyzacji procesów w e-commerce oraz uczestnik szkoleń Eksport online z Google
Klaudia Piaskowska
Marketing internetowy to jej pasja. Lubi rozwijać się w tym obszarze i podążać za coraz to nowszymi zmianami. Swoją przygodę w tej branży, zaczynała od pracy przy małym e-commerce, gdzie stopniowo wdrażała się w ekosystem Facebooka oraz Google’a. Prowadziła strony różnych firm w mediach społecznościowych i wspólnie z klientami ustalała strategię marketingową. W branży pracuje już blisko 4 lata.
Budowa odpowiedniej strategii marketingowej, zgodnie z customer journey, to coś co lubi robić na co dzień. Przygotowane techniki wdraża w kampaniach reklamowych wielu klientów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w social mediach jest nie tylko dobór odpowiedniej grupy docelowej, ale i zastosowanie trafnej komunikacji oraz ciekawej kreacji.
Karolina Kozubek
Z wykształcenia matematyk i nauczyciel, który trafnie interpretuje statystyki i wdraża odpowiednie optymalizacje – tak mówią o niej koledzy i koleżanki z Marketing Online. Swoją przygodę w tej branży zaczynała od SEO, a w ostateczności skończyło się na całym obszarze digital marketingu. Doskonale zna środowisko Google, Facebooka, Linkedina, a także inne platformy reklamowe. Przygotowuje i wdraża wiele kampanii na różnych platformach i kontach reklamowych od ponad 9 lat.
Na co dzień pomaga również klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z dostępem do kont reklamowych/menedżerów strony. Jej głównym celem w pracy jest poszerzanie obecnego doświadczenia i wdrażanie rozwiązań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż u każdego z jej klientów.
CO ZYSKASZ ZAPISUJĄC SIĘ NA SZKOLENIE?
Do 8h praktycznej wiedzy każdego dnia szkoleniowego
Imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo
Dokładne instrukcje ćwiczeń warsztatowych i wsparcie indywidualne trenera na szkoleniach online
Dostęp do slajdów z prezentacji w Akademii Marketing Online oraz do dodatkowych materiałów edukacyjnych uzupełniających wiedzę
Opracowane odpowiedzi w formie tekstowej lub video na zadane pytania w Akademii Marketing Online pod materiałami szkoleniowymi
Karta audytu SEO
Specjalny arkusz Excel zawierający ponad 200 pozycji umożliwiających samodzielne przeprowadzenie audytu SEO własnej witryny.
Systemy sprawdzania pozycji
Zestawienie polecanych przez nas systemów do sprawdzania pozycji wraz z porównaniem ich cen i możliwości.
Strony wizytowki
Zestawienie ponad 50 sprawdzonych stron na których można łatwo pozyskać wartościowe i bezpieczne linki.
Tylko dla uczestników szkolenia SEO
Bezpłatny audyt Google Ads
Po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii Google Ads wraz z rekomendacjami ich poprawy.
Bezpłatny audyt Facebook Ads
Po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii Facebook wraz z rekomendacjami ich poprawy.
Tylko dla uczestników szkoleń Adwords oraz Facebook Ads
Bezpłatny audyt Analytics
o szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii SEM wraz z rekomendacjami ich poprawy.
Tylko dla uczestników szkoleń analytics
Kod rabatowy do SEMSTORM
Specjalny kod rabatowy upoważniający do 20% zniżki na narzędzie SEMSTORM (tylko dla uczestników szkolenia SEO).