Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...
SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE
Zadzwoń do nas: 533 233 930
16

Lat
praktycznego
doświadczenia

1

Autorski Software
do Optymalizacji
Reklamy

7

certyfikatów
branżowych

4200

przeszkolonych
osób

6

trenerów

700

przeszkolonych
firm

NASI TRENERZY


Piotr Guziur

Piotr Guziur

CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, były członek programu Trenerów Google Ads z tytułem Digital Champion. Autor książki “Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i zagranicą.

1
Napisane książki
1
Tytuł
Digital Champion
1
Certyfikat Trenerski
Google z 25
w Polsce
20
Lat doświadczenia
20
Razy prelegent na
konferencjach
branżowych
2000
Ponad
przeprowadzonych
godzin szkoleniowych
3000
Ponad
przeszkolonych
osób
Patryk Wocka

Patryk Wocka

Kierownik i Główny Ekspert ds. SEO w Marketing Online. W firmie od ponad 10 lat odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów SEO, obejmującą optymalizację witryn klientów i proces pozycjonowania na wybrane frazy kluczowe. Odpowiada również za nadzór nad prawidłowym przebiegiem projektów SEO oraz szkolenia wewnętrzne pracowników z zakresu skutecznych metod pozycjonowania. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, kierunek: Informatyka i Ekonometria. Prywatnie, od wielu lat pasjonat i entuzjasta tematyki marketingu internetowego i technik pozycjonowania.

1
Praca magisterska
poświęcona SEO
14
Lat doświadczenia
w pozycjonowaniu
500
ponad przeprowadzonych
projektów SEO
5 mln
wypozycjonowanych
słów kluczowych
28000
godzin
spędzonych na SEO
Łukasz Zwonik

Łukasz Zwonik

Starszy Specjalista SEM w Marketing Online, a także certyfikowany Specjalista z Google Ads i Google Analytics. Z branżą SEM związany od 14 lat, a doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematach z nią związanych zdobywa aktywnie od ponad 4 lat. Prowadził kampanie dla wielu znanych marek takich jak: BMW, Pracuj, Polbank, Allianz Direct, Cartoon Network, Go Sport czy Matras. Znawca i praktyk Programmatic Buying – DoubleClick Bid Manager.

14
lat doświadczenia
w branży SEM
750
przeprowadzonych
kampanii Google Ads
200+
firm
dla których prowadził kampanię
10 tys.
godzin spędzonych
na prowadzeniu kampanii
Klaudia Piaskowska

Klaudia Piaskowska

Marketing internetowy to jej pasja. Lubi rozwijać się w tym obszarze i podążać za coraz to nowszymi zmianami. Swoją przygodę w tej branży, zaczynała od pracy przy małym e-commerce, gdzie stopniowo wdrażała się w ekosystem Facebooka oraz Google’a. Prowadziła strony różnych firm w mediach społecznościowych i wspólnie z klientami ustalała strategię marketingową. W branży pracuje już blisko 4 lata.
Budowa odpowiedniej strategii marketingowej, zgodnie z customer journey, to coś co lubi robić na co dzień. Przygotowane techniki wdraża w kampaniach reklamowych wielu klientów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w social mediach jest nie tylko dobór odpowiedniej grupy docelowej, ale i zastosowanie trafnej komunikacji oraz ciekawej kreacji.

5
5 lat doświadczenia
w branży
250
przeprowadzonych
kampanii Facebook Ads
25
Ponad firm
dla których prowadziła kampanię
9 tys.
godzin spędzonych
na prowadzeniu kampanii
Karolina Kozubek

Karolina Kozubek

Z wykształcenia matematyk i nauczyciel, który trafnie interpretuje statystyki i wdraża odpowiednie optymalizacje – tak mówią o niej koledzy i koleżanki z Marketing Online. Swoją przygodę w tej branży zaczynała od SEO, a w ostateczności skończyło się na całym obszarze digital marketingu. Doskonale zna środowisko Google, Facebooka, Linkedina, a także inne platformy reklamowe. Przygotowuje i wdraża wiele kampanii na różnych platformach i kontach reklamowych od ponad 10 lat.
Na co dzień pomaga również klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z dostępem do kont reklamowych/menedżerów strony. Jej głównym celem w pracy jest poszerzanie obecnego doświadczenia i wdrażanie rozwiązań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż u każdego z jej klientów.

10
10 lat doświadczenia
w branży
550
przeprowadzonych
kampanii Facebook Ads
50
Ponad firm
dla których prowadziła kampanię
15 tys.
godzin spędzonych
na prowadzeniu kampanii
Małgorzata Januszewska

Małgorzata Januszewska

Account Manager w Marketing Online, Certyfikowana specjalistka Google Ads, ale przede wszystkim wielbicielka marketingu, która zdobyła doświadczenie zarówno na polu walki, jak i w dziedzinie badań. Lata praktyki umocniły ją w przekonaniu, że spójność działań we wszystkich kanałach komunikacji to klucz do odniesienia sukcesu. Planowanie komunikacji online jest dla niej jak gra w szachy – każdy ruch jest przemyślany i strategiczny.
Gosia to również autorka publikacji naukowych, w których marketing splata się z ekonomią kultury. Jej umysł jest niczym laboratorium do eksperymentowania z najnowszymi trendami i pomysłami.
Czy jesteś gotowy, żeby podążyć za nią w tę marketingową przygodę? Gosia już na ciebie czeka!

10
lat doświadczenia w marketingu
25+
publikacji branżowych i naukowych
70+
opracowanych strategii content marketingowych
300
tys. użytkowników miesięcznie odwiedziło średnio każdy z portali, z którymi pracowałam
Marta Piosek

Marta Piosek

Starszy Specjalista SEM w Marketing Online, a także certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics. Z wykształcenia Matematyk, który umiejętnie łączy projektowanie i optymalizację skutecznej strategii marketingowej wraz ze szczegółową analizą danych w kampaniach reklamowych. Jej pasja do tworzenia efektywnych kampanii reklamowych Google Ads przeplata się z umiejętnością przekazywania tej wiedzy zarówno uczestnikom szkoleń jak i kształcąc asystentów, którzy dzięki jej wsparciu stawali się specjalistami w tej dziedzinie.

Zamiłowanie do przeprowadzania Audytów kampanii Google Ads umożliwia precyzyjne zidentyfikowanie obszarów do poprawy i optymalizacji. Ta wiedza staje się kluczowym elementem prowadzonych szkoleń, które są konkretne i oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy nie tylko zdobywają teoretyczną wiedzę, lecz także uczą się praktycznych metod poprawy skuteczności swoich kampanii.

10
lat doświadczenia
650
przeprowadzonych kampanii Google Ads
180+
firm dla których prowadziła kampanie
9 tys.
godzin spędzonych na prowadzeniu kampanii

CO ZYSKASZ ZAPISUJĄC SIĘ NA SZKOLENIE?


  • Do 8h praktycznej wiedzy każdego dnia szkoleniowego


  • Imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo


  • Dokładne instrukcje ćwiczeń warsztatowych i wsparcie indywidualne trenera na szkoleniach online


  • Dostęp do slajdów z prezentacji w Akademii Marketing Online oraz do dodatkowych materiałów edukacyjnych uzupełniających wiedzę


  • Opracowane odpowiedzi w formie tekstowej lub video na zadane pytania w Akademii Marketing Online pod materiałami szkoleniowymi


  • Karta audytu SEO

    Specjalny arkusz Excel zawierający ponad 200 pozycji umożliwiających samodzielne przeprowadzenie audytu SEO własnej witryny.


  • Systemy sprawdzania pozycji

    Zestawienie polecanych przez nas systemów do sprawdzania pozycji wraz z porównaniem ich cen i możliwości.


  • Strony wizytowki

    Zestawienie ponad 50 sprawdzonych stron na których można łatwo pozyskać wartościowe i bezpieczne linki.

Tylko dla uczestników szkolenia SEO


  • Bezpłatny audyt Google Ads

    Po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii Google Ads wraz z rekomendacjami ich poprawy.


  • Bezpłatny audyt Facebook Ads

    Po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii Facebook wraz z rekomendacjami ich poprawy.

Tylko dla uczestników szkoleń Adwords oraz Facebook Ads


  • Bezpłatny audyt Analytics

    o szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii SEM wraz z rekomendacjami ich poprawy.

Tylko dla uczestników szkoleń analytics


  • Kod rabatowy do SEMSTORM

    Specjalny kod rabatowy upoważniający do 20% zniżki na narzędzie SEMSTORM (tylko dla uczestników szkolenia SEO).

    Skuteczna reklama w internecie
    Prowadzimy szkolenia dofinansowane przez EFS.
    Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.14/00135/2017
    W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: szkolenia@marketingonline.pl
    Skuteczna reklama w internecie
    Jako Instytucja Szkoleniowa posiadamy Znak Jakości Małopolskich Standardów Edukacyjno-Szkoleniowych
    (MSUES 2.0)
    .
    Zgłaszanie ewentualnych informacji o niskiej jakości usług lub niezgodności działalności Instytucji z MSUES można zgłaszać do WUP Kraków (Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia) osobiście, telefonicznie lub mailowo na adres: jakosc@wup-krakow.pl.
    
    Najbliższe szkolenie AI i UX w optymalizacji treści w terminie 12.02
    aż 50% taniej!
      |   Do końca promocji pozostało:     |  Promocja trwa do 08.02 Zapisz się