Ponad 4200 przeszkolonych osób
Z ponad 700 firm
Co mówią uczestnicy naszych szkoleń
Ponad 4200 przeszkolonych osób
Z ponad 700 firm
Anna Wawrzyniak
Canal+
„W marcu 2022 r. wraz z zespołem miałam szansę uczestniczyć w dedykowanym szkoleniu dotyczącym zaawansowanych aspektów prowadzenia kampanii Google Ads. Jako CANAL+ znajdowaliśmy się wtedy w przełomowym momencie – byliśmy w trakcie przenoszenie kampanii z agencji zewnętrznej do zespołu. Szkolenie zapewnione przez pana Łukasza Zwonika z firmy Marketing Online pomogło nam sprawnie przejść przez ten proces. Już na etapie ustalania szczegółów szkolenia, dostaliśmy dużo rekomendacji dotyczących agendy, a sam proces przejścia przez kwestie formalne przebiegał bezproblemowo. Podczas spotkania nie trzymaliśmy się ściśle ustalonego programu – było dużo dyskusji, wymiany poglądów oraz cennych wskazówek dotyczących struktury kampanii, którą przygotowaliśmy. Widać było bardzo duże doświadczenie trenera oraz znajomość rynku reklamy digitalowej. Otrzymaliśmy dawkę solidnej wiedzy dostosowanej do naszych potrzeb oraz wsparcie po szkoleniu, co pozwoliło nam uniknąć wielu błędów przy starcie naszego nowego konta Google Ads. Marketing Online to jedna z najlepszych firm szkoleniowych, z jakimi miała okazję współpracować.”
Anna Wojdyła
Praca.pl
„Szkolenie SEO przygotowane solidnie. Duża dawka wyczerpującej wiedzy. Prowadzący opowiada z pasją i zaangażowaniem, zachowując najwyższy poziom merytoryczny..”
Grażyna Kołodziejek
Autodesk
„Z oferty szkoleń dedykowanych Marketing Online korzystaliśmy już dwukrotnie. Pierwszym szkoleniem była „Efektywna reklama w Internecie”, drugim natomiast szkolenie z efektywnej reklamy w Social Media. Oba szkolenia dały nam nowe spojrzenie na możliwości promocji naszych usług w Internecie i mediach społecznościowych. Trenerzy prowadzący szkolenia za każdym razem charakteryzowali się profesjonalizmem i znajomością prezentowanych zagadnień. Dodatkowo trener zaproponował uczestnikom swoją pomoc po szkoleniu, jeżeli problem któregoś z uczestników potrzebuje bardziej indywidualnego podejścia, w postaci godziny bezpłatnych konsultacji dla każdego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przeprowadzonych dla nas szkoleń i polecamy szkolenia u Marketing Online każdemu, kto chciałby wiedzieć jak skutecznie promować swój biznes w Internecie.”
Sebastian Rus
Dyrektor Handlowy Ruke
„Szkolenie Google AdWords prowadzone przez Marketing Online to idealny wybór zarówno dla osób prowadzących, jak i zlecających prowadzenie kampanii AdWords firmom zewnętrznym. Dwa dni bardzo intensywnego szkolenia pozwoliły nam zobaczyć, jak wiele błędów zostało do tej pory popełnionych w naszej kampanii oraz co konkretnie musimy zrobić, aby poprawić efektywność naszych działań. Uczestnicy szkolenia mogą liczyć na rzetelną i merytoryczną wiedzę prowadzącego, podpartą praktycznym doświadczeniem i konkretnymi przykładami, natomiast całość szkolenia jest zorganizowana bardzo profesjonalnie. Wszystkim osobom zainteresowanym praktyczną i kompleksową wiedzą z zakresu Google AdWords polecamy szkolenia organizowane przez Marketing Online.”
Paweł Pochwalski
Elevatio.pl
„Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniach Marketing Online w lutym i marcu 2016 r. i każde z nich dało mi ogromną dawkę merytorycznej wiedzy. Szkolenia organizowane przez Marketing Online są bardzo intensywne i pełne specjalistycznej wiedzy. Prowadzący posiadają ogromne doświadczenie, którym dzielą się podczas szkoleń w formie przykładów z kampanii i działań, które sami prowadzili. Wiedza ze szkoleń, już po kilku dniach od zastosowania pozwoliła uzyskać realną poprawę w wynikach kampanii, które prowadziłem. Wiedza jest przekazywana w bardzo zrozumiały sposób, natomiast prowadzący zawsze cierpliwie odpowiada na wszystkie pytania uczestników. Każdemu, kto chciałby zdobyć solidną, praktyczną wiedzę w zakresie marketingu w Internecie, polecam szkolenia prowadzone przez Marketing Online.”
Piotr Zaniewicz
Dyrektor Hotelu – Hotel nad Wisłą
„W dniu 28.01.2016 r. braliśmy udział w szkoleniu organizowanym przez firmę Marketing Online
z zakresu Google AdWords poziom podstawowy. Zostało ono przeprowadzone w sposób profesjonalny i odpowiedziało w 100% na nasze potrzeby. Na uwagę zasługuje ogromna wiedza merytoryczna i praktyczna prowadzącego szkolenie Pana Piotra Guziura oraz jego umiejętność przekazania swojej wiedzy. Kolejnym atutem prowadzącego jest duże doświadczenie zawodowe, którym chętnie dzielił się z uczestnikami szkolenia. Zakres merytoryczny szkolenia był dobrany odpowiednio dla początkujących jak i średnio zaawansowanych w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords.
Rekomendujemy firmę Marketing Online jako solidną, wiarygodną i w pełni przygotowaną do prowadzenia szkoleń z zakresu online marketingu.”
Karol Jarzębiński
V-Gallery P.H.U
„Świetna atmosfera, profesjonalizm i merytoryczna wiedza – tak opisałbym szkolenia organizowane przez Marketing Online.
Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniach Google AdWords oraz Google Analytics, organizowanych przez Marketing Online. Gorąco polecam te szkolenia wszystkim osobom, które prowadzą działania marketingowe Online w swojej firmie. Bardzo rzetelne podejście do tematu szkolenia oraz wiele ćwiczeń praktycznych już na początku pozwoliło mi zauważyć błędy, które do tej pory popełniałem w swoich działaniach marketingowych. Podczas szkoleń zdałem sobie sprawę, że przeznaczane dotychczas środki na reklamę były w znacznej mierze wyrzucane w przysłowiowe „błoto”.
Szkolenia uświadomiły mi również, że osobiście nie dałbym rady nadzorować działań marketingowych.
Polecam w/w szkolenia nawet dla samej świadomości możliwości.”
Anna Łada
CEO Ententino
„Miałam przyjemność uczestniczyć we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Marketing Online i każde z nich dało mi ogrom merytorycznej wiedzy. Prowadzący przedstawia wiedzę w sposób zrozumiały, bardzo często dokumentując przy tym dane zagadnienia przykładami ze swojego doświadczenia z branży marketingowej. Szkolenia są niezwykle intensywne, dzięki czemu podczas dwóch dni szkoleniowych uczestnik jest w stanie przyswoić bardzo dużo zagadnień, a potem zaaplikować je we własnym biznesie. Każdemu komu zależy na zdobyciu szerokiej wiedzy z zakresu marketingu internetowego polecam szkolenia Marketing Online.”
Joanna Karawacka
Dział Marketingu,TU SKOK ŻYCIE SA
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia SEM i Skuteczna Reklama w Internecie. O jego, jakości świadczyć może fakt, że mimo iż szkolenie trwało 8 godzin, zainteresowanie słuchaczy nie malało, wręcz przeciwnie trzeba było szkolenie przedłużyć. Zakres tematyczny bardzo ciekawy, a prowadzący pan Piotr Guziur to według mnie bardzo dobry fachowiec w dziedzinie SEM.
Krzysztof Kasprzak
PKO Bank Polski S.A.
“Szkolenie SEM przygotowane przez Marketing Online to udana synteza ogólnego obrazu całości zagadnień związanych z prowadzeniem działań reklamowych w wyszukiwarkach, z niemałym kompendium wiedzy szczegółowej dotyczącej sposobu oceniania efektów tego typu działań. Z całą pewnością można je uznać szkolenie podstawowe w zakresie marketingu w SEM, jakkolwiek obejmuje ono także zagadnienia, interesujące praktyków tego typu działań. Szczególnie polecałbym je marketerom, rozpoczynającym współpracę z domami mediowymi i agencjami interaktywnym.”