Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...
SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE
Zadzwoń do nas: 533 233 930

Szkolenia dedykowane

Reklama w Internecie cieszy się coraz większą popularnością, wydatki reklamodawców z roku na rok rosną i prognozuje się, że nie długo przewyższą przychody z reklam telewizyjnych. Aby nadążyć za tym trendem i dotrzeć do klienta potrzebne są nowe strategie biznesowe. W tym celu proponujemy Państwu profesjonalne dedykowane szkolenia z zakresu wykorzystania Internetu w szeroko rozumianej reklamie i promocji.


Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierowane jest do właścicieli i dyrektorów firm, pracowników działu marketingu, osób z działu PR, kadry zarządzającej, web deweloperów i wszystkich, którzy mogą przez Internet zdobywać nowych klientów.

ILE TO KOSZTUJE?

Cena przeprowadzenia kursu zawsze ustalana jest indywidualnie i zależy od poziomu i zakresu tematycznego, ilości osób biorących udział w szkoleniu oraz miejsca.

GDZIE SIĘ ODBYWA?

Szkolenie odbywa się we wspólnie określonym czasie i lokalizacji, może to być siedziba Państwa firmy, zorganizowana przez nas sala konferencyjna w dowolnym mieście Polski lub też organizacja szkolenia w formie on-line.

 



Formy szkolenia dedykowanego

Stacjonarne

Szkolenie prowadzone “na żywo”, w miejscu i terminie ustalonym uprzednio z klientem. Zapewniamy również materiały szkoleniowe oraz certyfikaty ukończenia szkolenia dedykowanego.

Online

Szkolenie możemy poprowadzić również w formie telekonferencji . Szczegóły techniczne takiej telekonferencji ustalamy z klientem przed szkoleniem.

Na potrzeby klienta tworzymy również szkolenia w formie e-learningu – nagrane szkolenie z narracją i edukacyjnymi interakcjami.

ZALETY SZKOLENIA DEDYKOWANEGO



Co zawiera szkolenie dedykowane?

  • Uczestnikom zapewniamy interesującą prezentację, wzbogaconą o najnowsze dane i case studies.
  • Drukowane materiały szkoleniowe (dla szkoleń w formie stacjonarnej).
  • Materiały multimedialne dostępne w Akademii Marketing Online, pierwszej w Polsce platformy wiedzy o SEM i SEO.
  • Konsultacje z prowadzącym po szkoleniu.
  • Niezbędne środki techniczne.
  • W przypadku szkolenia w formie e-learningu: możliwość monitorowania i raportowania progresu szkolenia każdego z Uczestników.


Jak wygląda organizacja szkolenia?

1
Twoje zapytanie

Na początku badamy jakie dokładnie potrzeby ma grupa szkoleniowa i jaki efekt chciałaby osiągnąć po szkoleniu dedykowanym. Na życzenie klienta w celu zbadania potrzeb możemy posłużyć się również ankietą przesyłaną do uczestników szkolenia.

2
Oferta

Na podstawie badania potrzeb grupy szkoleniowej, tworzymy propozycję programu szkolenia, który razem z ofertą cenową i wszelkimi szczegółami logistycznymi przesyłamy do klienta. Na tym etapie wspólnie ustalamy wszelkie szczegóły szkolenia.

3
Podpisanie umowy

Po ustaleniu programu i szczegółów logistycznych sporządzamy umowę, którą podpisujemy wspólnie z klientem w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

4
Realizacja

W ustalonym z klientem terminie prowadzimy szkolenie. W przypadku szkolenia w formie stacjonarnej, uczestnicy otrzymują od nas na miejscu materiały papierowe oraz certyfikaty uczestnictwa, natomiast do 7 dni po szkoleniu nadajemy im również dostęp do prezentacji szkoleniowej w naszej Akademii Marketing Online.


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ABY OTRZYMAĆ WYCENĘ

Najbliższe szkolenie AI i UX w optymalizacji treści w terminie 12.02
aż 50% taniej!
  |   Do końca promocji pozostało:     |  Promocja trwa do 08.02 Zapisz się