Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) składa się z 3 dni szkoleniowych.
W zależności od potrzeb, rekomendujemy 2 ścieżki szkolenia.
Proponowane ścieżki:
15-17.03.2021
Online
Pozostałe terminy:
Jeżeli w ciągu 2 lat od szkolenia uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję.
100% satysfakcji lub 14-dniowa gwarancja zwrotu wpłaty za szkolenie.
Proponowane ścieżki:
Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.
Czas trwania kursu: 9:00-17:00
Poziom trudności: podstawowy
Uczestnictwo w szkoleniu konieczne,
żeby uczestniczyć w kolejnych.
Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google Ads to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.
Czas trwania kursu: 9:00-17:00
Poziom trudności: średniozaawansowany
Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads od Podstaw
Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.
Czas trwania kursu: 9:00-17:00
Poziom trudności: średniozaawansowany
Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads od Podstaw Google Ads - Kampanie w wyszukiwarce (warsztaty)
WYBIERZ INNY TERMIN