Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180


Szkolenie

Google Ads
(dawniej AdWords)

11-13.12.2018

Warszawa

Gwarancja nauczenia!

Jeżeli w ciągu 2 lat od szkolenia uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję.

Gwarancja zadowolenia!

100% satysfakcji lub 14-dniowa gwarancja zwrotu wpłaty za szkolenie.

Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) składa się z 3 dni szkoleniowych.
W zależności od potrzeb, rekomendujemy 2 ścieżki szkolenia.

Proponowane ścieżki:

Pakiet Minimum
1 i 2 dzień
/
Pakiet Optymalny
1, 2 i 3 dzień
Nie musisz odbyć wszystkich dni w ramach jednej edycji! Wystarczy, że zarezerwujesz szkolenia i przyjdziesz na nie w odpowiadających Ci terminach (przy zastosowaniu kolejności dni szkoleniowych).

Google Ads - Wprowadzenie

Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Czas trwania: 9:00-18:00

Poziom trudności: podstawowy

Uczestnictwo w szkoleniu konieczne,
żeby uczestniczyć w kolejnych.

Google Ads - Budowa i prowadzenie kampanii (warsztaty)

Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie zaawansowanym  to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google Ads to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Czas trwania: 9:00-18:00

Poziom trudności: podstawowy

Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads - Wprowadzenie

Google Ads - Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Czas trwania: 9:00-17:00

Poziom trudności: zaawansowany

Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads - Wprowadzenie Google Ads - Budowa i prowadzenie kampanii (warsztaty)

X

WYBIERZ INNY TERMIN

Google Ads
(dawniej AdWords)

Pakiet Szkoleń