Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
We wszystkich obszarach, w których prowadzimy szkolenia, mamy co najmniej kilka lat praktycznego doświadczenia w pracy z największymi, średnimi i mniejszymi podmiotami z bardzo wielu branż. Nasze szkolenia to połączenie teorii popartej praktycznymi przykładami wraz z częścią warsztatową.
Od 2009 roku prowadzimy szkolenia otwarte i dedykowane. Przez te wszystkie lata zrozumieliśmy, jakie potrzeby mają uczestnicy szkoleń z zakresu Marketingu w Internecie oraz jak na nie odpowiadać. Ponadto, jesteśmy zawsze otwarci na dzielenie się naszą wiedzą i doświadczeniem, odpowiadamy na wszelkie pytania zadawane przez uczestników szkoleń.
Do tego wszystkiego dołączamy jeszcze gwarancję nauczenia: każdy uczestnik danego szkolenia może ponownie przyjść na to szkolenie w innym terminie przez okres 12 miesięcy od jego ukończenia, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów.
Marketing w Internecie to niezwykle szeroki temat, który rozwija się praktycznie z miesiąca na miesiąc. Na każdym szkoleniu przedstawiamy całe zagadnienia tak szeroko, jak tylko się da, jednak żadne, nawet kilkudniowe szkolenie na rynku nie będzie w stanie w tak krótkim czasie uczynić z uczestnika całkowitego specjalisty.
Nasze szkolenie prowadzone są przez trenerów praktyków, a prezentacje szkoleniowe aktualizujemy na bieżąco, dzięki czemu uczestnicy otrzymują aktualną wiedzę. Także z solidnymi podstawami teoretycznymi, zestawem odpowiednich materiałów i samodzielną pracą – osiągnięcie poziomu specjalisty jest w 100% możliwe.
Nasze szkolenia świetnie sprawdzają się także w przypadku Menedżerów, którzy chcą wiedzieć jak poprawnie zlecać i ile wymagać od specjalistów prowadzących kampanie.
Tak, jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) pod numerem 2.14/00135/2017, a także jesteśmy wpisani do Bazy Usług Rozwojowych (BUR).
Zapraszamy do zakładki Dofinansowania na szkolenia na naszej stronie internetowej aby dowiedzieć się więcej o możliwościach dofinansowania. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy bądź przez formularz kontaktowy.
Po każdym szkoleniu uczestnicy naszych szkoleń otrzymują:
Nasze szkolenia prowadzone są na żywo z trenerem, który na bieżąco odpowie na Twoje pytania i pomoże podczas zajęć. Szkolenia w formie online dają Ci przede wszystkim dużą swobodę działania, zaoszczędzisz swój czas, który trzeba byłoby przeznaczyć np. na dojazdy, a w szkoleniu możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca (nawet z łóżka 😉 ). Potrzebujesz jedynie komputera/laptopa/telefonu oraz stałego dostępu do Internetu.
W każdej chwili masz również dostęp do materiałów na naszej platformie szkoleniowej. Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres 12 miesięcy.
Aby dokonać zapisu wystarczy wejść na naszą stronę internetową i wybrać interesujące Cię szkolenie. Należy wybrać dogodny termin oraz uzupełnić formularz zapisu. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę, podaj dane firmy. Po kliknięciu w przycisk ‘Zapisuje się na szkolenie’ otrzymujesz potwierdzenie zapisu na maila wpisanego w formularzu a także fakturę proforma, którą należy opłacić jeszcze przed szkoleniem – jest to warunek konieczny aby móc uczestniczyć w szkoleniu. Jeżeli masz problemy z zapisem – skontaktuj się z nami!
Na jeden dzień roboczy przed szkoleniem przesyłamy wiadomość z wszelkimi niezbędnymi informacjami organizacyjnymi. Wiadomość zawiera m.in. link do szkolenia, instrukcję logowania, godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia oraz wymagania sprzętowe i sieciowe. W przypadku nieotrzymania wiadomości bądź problemów podczas logowania na Platformę Zoom w dniu szkolenia – skontaktuj się z nami!