“W marcu 2022 r. wraz z zespołem miałam szansę uczestniczyć w dedykowanym szkoleniu dotyczącym zaawansowanych aspektów prowadzenia kampanii Google Ads. Jako CANAL+ znajdowaliśmy się wtedy w przełomowym momencie – byliśmy w trakcie przenoszenie kampanii z agencji zewnętrznej do zespołu. Szkolenie zapewnione przez pana Łukasza Zwonika z firmy Marketing Online pomogło nam sprawnie przejść przez ten proces. Już na etapie ustalania szczegółów szkolenia, dostaliśmy dużo rekomendacji dotyczących agendy, a sam proces przejścia przez kwestie formalne przebiegał bezproblemowo. Podczas spotkania nie trzymaliśmy się ściśle ustalonego programu – było dużo dyskusji, wymiany poglądów oraz cennych wskazówek dotyczących struktury kampanii, którą przygotowaliśmy. Widać było bardzo duże doświadczenie trenera oraz znajomość rynku reklamy digitalowej. Otrzymaliśmy dawkę solidnej wiedzy dostosowanej do naszych potrzeb oraz wsparcie po szkoleniu, co pozwoliło nam uniknąć wielu błędów przy starcie naszego nowego konta Google Ads. Marketing Online to jedna z najlepszych firm szkoleniowych, z jakimi miała okazję współpracować.”
Kierownik Sprzedaży Online i Analiz Canal+