Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...
SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE
Zadzwoń do nas: 533 233 930


Szkolenie
Google Ads
(dawniej AdWords)

17-19.04.2024

Online

Gwarancja nauczenia!

Jeżeli w ciągu 1 roku od szkolenia uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję.

DARMOWY AUDYT LUB KONSULTACJE

Po zakończonym szkoleniu możesz skorzystać z darmowego podstawowego audytu swojego konta reklamowego Google Ads lub 1h konsultacji z naszym Specjalistą.

Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) składa się z 3 dni szkoleniowych.
W zależności od potrzeb, rekomendujemy 2 ścieżki szkolenia.

Proponowane ścieżki:

Pakiet Managera
1 dzień
/
Pakiet Specjalisty
1, 2 i 3 dzień
Nie musisz odbyć wszystkich dni w ramach jednej edycji! Wystarczy, że zarezerwujesz szkolenia i przyjdziesz na nie w odpowiadających Ci terminach (przy zastosowaniu kolejności dni szkoleniowych).

Google Ads od Podstaw

Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Czas trwania kursu: 9:30-17:00

Poziom trudności: podstawowy

Uczestnictwo w szkoleniu konieczne,
żeby uczestniczyć w kolejnym poziomie.

Google Ads - Budowa i prowadzenie kampanii w wyszukiwarce (warsztaty)

Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie zaawansowanym  to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Google Ads od podstaw plus dzień z budowy i prowadzenia kampanii w wyszukiwarce to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Czas trwania kursu: 9:30-17:00

Poziom trudności: średniozaawansowany

Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads od Podstaw

Google Ads - Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Szkolenie “Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to drugi dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z podsztaw i budowy i prowadzenia kampanii w wyszukiwarce. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień szkolenia, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Czas trwania kursu: 9:30-17:00

Poziom trudności: średniozaawansowany

Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads od Podstaw Google Ads - Budowa i prowadzenie kampanii w wyszukiwarce (warsztaty)

X

WYBIERZ INNY TERMIN

Google Ads
(dawniej AdWords)

Pakiet Szkoleń

    Zostaw nam swój kontakt, jeśli wolisz uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym.

    Kontakt *

    Na tej stronie używamy reCAPTCHA. Zapoznaj się z Polityką Prywatności i Warunkami Korzystania z usług Google.

    * POLA SĄ WYMAGANE

    GaClientId

    
    Najbliższe szkolenie AI i UX w optymalizacji treści w terminie 12.02
    aż 50% taniej!
      |   Do końca promocji pozostało:     |  Promocja trwa do 08.02 Zapisz się