"Szkolenie z Ads-ów to trzy dni soczystej praktycznej wiedzy z tajników kampanii. Zakres materiału jest tak szeroki, że wdrożenie jedynie części uzyskanej na szkoleniu wiedzy znacznie podniesie zapewne konkurencyjność naszych usług. Polecam!"
Marcin Jańczuk ●
5,0
"Szkolenie przygotowane bardzo profesjonalnie. Dużo przydatnej wiedzy przekazanej w ciekawy sposób. Jestem bardzo zadowolona. Dziękuję!"
Natalia Nawrocka ●
5,0
"Polecam szkolenie każdemu, kto chce zdobyć ogromny zasób wiedzy z Google Ads."
Kinga Łupina ●
5,0
"Szkolenie było znakomite. Bardzo zaangażowany prowadzący z ogromną wiedzą i anielską cierpliwością:)"
Magdalena Gaudyn ● Marketing Specialist ●
5,0
"Najlepsze szkolenie na jakim byłam. Jak dla mnie trudny temat jeżeli chodzi o Google ADS a wiedza wchodziła mi do głowy tak łatwo i przyjemnie, że zamiast szukać agencji do prowadzenia kampanii zamierzam sama ją zaplanować. Wiedza teoretyczna po każdym zakończeniu tematu była podsumowana. Wiedza praktyczna najpierw omawiana później każdy krok przechodziło się z trenerem. Do tego Trenerzy bardzo sympatyczni :). Jeszcze raz dziękuję."
Agnieszka Sobocińska ●
5,0
"Szkolenia bardzo dobre, dużo wiedzy praktycznej. Prowadzący wiedzą o czym mówią. Bardzo duży plus za możliwość odtwarzania szkoleń w przyszłości."
Lidia Konopka ●
5,0
"Polecam szkolenie online Google Ads. Jestem bardzo zadowolony. Sposób przekazywania wiedzy przez prowadzącego na 5+. Wszystko jasne i przejrzyste."
●
5,0
"Polecam szkolenie. Szkolenie pozwala na samodzielne wdrożenie różnego typu kampanii Ads. Informacje podane w przystępnej, zrozumiałej formie z podziałem na teorie i praktykę. "
Adam Wiśniewski ●
5,0
"Świetne, wyczerpujące szkolenie, pokazujące tworzenie kampanii krok po kroku. "
Karolina Krakowiak ●
5,0
"Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie, merytoryczne, ukazujące rożne aspekty związane z Google Ads. W ciekawej formie przeprowadzone warsztaty. "
Piotr Dąbrowski ●
5,0
"Gorąco polecam - doskonała wiedza z zakresu Google Ads. Przydatna zarówno dla specjalistów jak i dla managerów chcących nadzorować pracę agencji."
●
5,0
"Bardzo dziękuję za świetnie przygotowane, merytoryczne i jednocześnie pokazane na wielu praktycznych przykładach szkolenie. Dla mnie, osoby po raz pierwszy dotykającej tematu Google Ads, było bardzo przejrzyste i prowadzone w tempie dostosowanym do wszystkich uczestników."
●
5,0
"Masa wiedzy przekazana w bardzo przystępny sposób. To było moje drugie szkolenie z firmą Marketing Online i kolejny raz jestem bardzo zadowolona. Wszystko świetnie wyjaśnione, odpowiedzi na wszystkie pytania, pomoc przy ewentualnych problemach. Zdecydowanie polecam i na pewno wrócę po więcej."
Estera Jakubowska ●
5,0
"Całe 3 dni szkoleń były przeprowadzone merytorycznie i zrozumiale. Polecam."
"Gorąco polecam szkolenia z Marketing Online! Świetne 3-dniowe szkolenie Google Ads dostosowane do poziomu uczestników. Wytłumaczone zagadnienia, tysiące przykładów i przede wszystkim zajęcia warsztatowe, dzięki którym uczestnik ćwiczył i utrwalał wiedzę. Prowadzący szkolenie, Pan Łukasz, to człowiek z ogromną wiedzą i doświadczeniem w tematyce reklamy w Google. Cierpliwie odpowiadał na każde zadane pytanie oraz pomagał podczas ćwiczeń warsztatowych."
Dorota Wacławek ●
5,0
"Potężny zastrzyk informacji i przydatnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z widocznym gargantuicznym praktycznym doświadczeniem prowadzącego. Chylę czoło. Było mega i maksymalnie zoptymalizowanie. Teraz tylko ćwiczyć praktykę."
Aleksander Wyszyński ● CUPT ●
5,0
"Świetne wprowadzenie w szeroką problematykę Google Ads. Po nim zidentyfikujesz swoje cele i istniejące problemy z kontem i swoimi kampaniami na Google"
Aneta Mostowy ●
5,0
"Ogrom wiedzy podany w pigułce do przełknięcia i przyswojenia. Nie zawiodłem się po raz kolejny, stawiając na szkolenia prowadzone przez Państwa ekspertów."
●
5,0
"Podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia. Bieżące wyjaśnianie pytań. W przypadku jeśli dane pytanie nie obejmowało zakresu szkolenia, prowadzący wskazywał źródło gdzie można uzyskać więcej informacji. Uważam, że program bardzo merytoryczny uwzględniający wszystkie potrzebne typy reklam z ich szczegółowym objaśnieniem i sposobem prowadzenia. Dodatkowo doceniam bycie frontem do uczestników od strony administracyjnej."
Karolina Syjud ●
5,0
"Serdecznie polecam, po szkoleniu jestem w stanie spokojnie prowadzić kampanie Google Ads samodzielnie :)"
Jeżeli w ciągu 1 roku od szkolenia uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję.
DARMOWY AUDYT LUB KONSULTACJE
Po zakończonym szkoleniu możesz skorzystać z darmowego podstawowego audytu swojego konta reklamowego Google Ads lub 1h konsultacji z naszym Specjalistą.
chcesz zweryfikować swoje dotychczasowe działania i pogłębić wiedzę
chcesz zacząć pracować jako specjalista SEM
Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) składa się z 3 dni szkoleniowych. W zależności od potrzeb, rekomendujemy 2 ścieżki szkolenia.
Proponowane ścieżki:
Pakiet Managera
1 dzień
/
Pakiet Specjalisty
1, 2 i 3 dzień
Nie musisz odbyć wszystkich dni w ramach jednej edycji! Wystarczy, że zarezerwujesz szkolenia i przyjdziesz na nie w odpowiadających Ci terminach (przy zastosowaniu kolejności dni szkoleniowych).
Google Ads od Podstaw
Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.
Czas trwania kursu: 09:30-17:00
Poziom trudności: podstawowy
Uczestnictwo w szkoleniu konieczne, żeby uczestniczyć w kolejnym poziomie.
Google Ads - Budowa i prowadzenie kampanii w wyszukiwarce (warsztaty)
Szkolenie Google Ads (dawniej AdWords) na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Google Ads od podstaw plus dzień z budowy i prowadzenia kampanii w wyszukiwarce to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.
Czas trwania kursu: 9:30-17:00
Poziom trudności: średniozaawansowany
Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads od Podstaw
Google Ads - Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)
Szkolenie “Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to drugi dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z podsztaw i budowy i prowadzenia kampanii w wyszukiwarce. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień szkolenia, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.
Czas trwania kursu: 9:30-17:00
Poziom trudności: średniozaawansowany
Wymagane ukończenie szkolenia: Google Ads od PodstawGoogle Ads - Budowa i prowadzenie kampanii w wyszukiwarce (warsztaty)
ZOBACZ, DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ NA NASZE SZKOLENIA:
NIC NIE STRACISZ GWARANTUJEMY SATYSFAKCJĘ
Obawiasz się, że wydasz pieniądze na szkolenie, a niczego się nie nauczysz? Gwarantujemy wiedzę naszych doświadczonych trenerów opartą na wieloletniej praktyce. Żebyś miał jednak 100%-ową pewność, jako jedyni na rynku gwarantujemy ci satysfakcję ze szkolenia albo zwrot pieniędzy w zamian za opinię! Widzisz? Nic nie tracisz, a możesz dokonać najlepszej inwestycji – inwestycji we własną wiedzę, którą będziesz mógł przełożyć na zyski swoje lub swojej firmy.
NIC NIE RYZYKUJESZ GWARANTUJEMY NAUCZENIE
Google Ads to narzędzie o bardzo wielu możliwościach – wiemy to najlepiej. Jeśli nie jesteś pewien, czy dasz radę przyswoić tyle wiedzy naraz lub sprawy służbowe nie pozwolą ci w pełni skupić się na szkoleniu – bez obaw! Możesz powtórzyć szkolenie przez okres 1 roku.
NIE ZOSTAJESZ SAM OTRZYMUJESZ WIEDZĘ I POMOC!
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, przez 30 dni po szkoleniu oferujemy darmową pomoc w pytaniach związanych z treścią szkolenia! Jeśli przy ustawianiu czy prowadzeniu kampanii pojawią się jakieś wątpliwości – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Możesz zadać nam również pytanie do każdego modułu i lekcji w Akademii Marketing Online, gdzie znajdziesz materiały po szkoleniu. Zadaj nam pytanie a my opracujemy odpowiedź w formie tekstowej lub video. Dodatkowo możesz skorzystać z darmowego podstawowego audytu swojego konta reklamowego Google Ads lub wybrać 1h konsultacji z naszym Specjalistą.
UCZYSZ SIĘ TYLKO OD EKSPERTÓW
Na co dzień działamy prężnie jako agencja marketingu w internecie. Nasi trenerzy to nie przypadkowe osoby, a specjaliści w swych dziedzinach. Swoją wiedzą opierają na wieloletnim (czasem nawet kilkunastoletnim) doświadczeniu w branży! Jesteśmy agencją z wieloma sukcesami na koncie oraz posiadamy status Google Premier Partner. Masz dzięki temu pewność, że wiedza, którą zdobywasz, nie jest zwykłą teorią, a przetestowaną praktyką.
Zobacz co uczestnicy mówią o naszych szkoleniach
CO ZYSKASZ
----------------
Gwarancja nauczenia - jeżeli jakiś czas po szkoleniu uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję! Po każdym odbytym szkoleniu, możesz skorzystać z gwarancji nauczenia i uczestniczyć w nim ponownie.
Gwarancja nauczenia przysługuje przez 1 rok.
----------------
Gwarancja satysfakcji - gwarantujemy 100% satysfakcji lub zwrot wpłaty do 14 dni.
----------------
Do 24h eksperckiego szkolenia z zakresu Google Ads prowadzonego w formie online na stabilnej platformie.
----------------
Imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w każdym dniu szkoleniowym.
----------------
Dokładne instrukcje ćwiczeń warsztatowych w małych grupach. Podczas szkolenia online istnieje możliwość zadawania trenerowi pytań na głos oraz indywidualnej pomocy dzięki udostępnianiu ekranu 1:1 na osobnym kanale.
----------------
Dostęp do slajdów z prezentacji oraz innych praktycznych materiałów online w Akademii Marketing Online na okres 12 miesięcy.
----------------
Dodatkowa dawka wiedzy - zadaj nam pytanie do modułu i/lub lekcji w Akademii Marketing Online pod materiałem szkoleniowym a my opracujemy na nie odpowiedź w formie tekstowej lub video.
----------------
Specjalny kod rabatowy upoważniający do 20% zniżki na narzędzie SEMSTORM (tylko dla uczestników szkolenia).
----------------
Oferujemy zniżkę 10% na Cookiebot dla uczestników szkolenia
----------------
Bezpłatny audyt SEM lub 1h konsultacji - po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii SEM wraz z rekomendacjami ich poprawy. Jeżeli nie potrzebujesz audytu, możesz skorzystać z 1h bezpłatnych konsultacji z naszym Specjalistą.
----------------
12- miesieczny dostęp w Akademii Marketing Online do dodatkowego szkolenia "Podstawy Marketingu w Internecie" - czyli około 2-godzinnego szkolenia wprowadzającego w zagadnienia marketingu Internetowego, z narracją Trenera, interaktywnymi quizami oraz Testem końcowym, sprawdzającym wiedzę!
----------------
12-miesięczny dostęp do nagrań ze szkoleń online, aby móc ponownie odtwarzać interesujące Cię treści!
Instalacja skryptów mierzących konwersje na witrynie poprzez GTM – ćwiczenie warsztatowe
11:00-11:15 Przerwa
11:15-12:45 II część szkolenia
Prawidłowe ustawienia kampanii skierowanej na wyszukiwarkę (warsztat)
Zakładanie pierwszej kampanii
Strategia ustalania stawek
Ustawienia dotyczące typu kampanii i kierowania reklam
Ustawienia geograficzne
Określanie optymalnego budżetu kampanii
Pozostałe ustawienia
Słowa kluczowe w kampanii skierowanej na wyszukiwarkę
Planer słów kluczowych
Budowa listy słów kluczowych – ćwiczenie warsztatowe
12:45:13:45 Przerwa na lunch
13:45-15:15 III część szkolenia
Teksty reklam
Dodawanie i edycja reklamy
Optymalizacja tekstów reklamowych
Zasady redakcyjne
Funkcja KeyWord
Google Ads Editor – warsztat
Budowa struktury kampanii w Google Ads z użyciem Google Ads Editor
Instalacja i konfiguracja Google Ads Editor
Tworzenie struktury kampanii oraz dodawanie słów kluczowych
Tworzenie tekstów reklam oraz dodawanie do konta przez Google Ads Editor
Arkusze kalkulacyjne i funkcje przydatne w tworzeniu kampanii Google Ads
Zarządzanie masowymi zmianami w kampanii oraz współpraca w Google Ads Editor
15:15-15:30 Przerwa
15:30-17:00 IV część szkolenia
Rozszerzenia reklam
Omówienie wszystkich typów rozszerzeń reklam
Dodawanie rozszerzeń reklam do kampanii – ćwiczenie warsztatowe
Kampanie RLSA
Remarketing dla wyszukiwarek
Zakończenie i podsumowanie szkolenia.
Dzień 3
Google Ads - Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail) - warsztaty na żywo
9:00 - 9:30 Rejestracja do platformy Zoom
9:30-11:00 Część pierwsza szkolenia
Kampanie w Google Display Network
Charakterystyka Google Display Network
Sposoby kierowania reklam w GDN
Formaty reklam oraz zasady redakcyjne w GDN
Banery i reklamy elastyczne w GDN
Graficzne formaty reklamowe w GDN
Reklamy Discovery
Zasady redakcyjne i specyfikacja reklam w GDN
11:00-11:15 Przerwa
11:15-12:45 II część szkolenia
Zakładanie kampanii GDN (warsztat)
Zakładanie nowej kampanii w GDN i prawidłowe ustawienia
Dodawanie grupy reklam do kampanii
Dodawanie banerów do kampanii GDN
Dodawanie reklam elastycznych do kampanii GDN
Strategie optymalizacji kampanii GDN
Kampanie remarketingowe w Google Ads (warsztat)
Na czym polegają kampanie remarketingowe?
Budowa list remarketingowych
Listy Remarketingowe w Google Analytics
Założenie i prowadzenie kampanii remarketingowej
Optymalizacja kampanii remarketingowych
Analiza konwersji w kampaniach remarketingu
12:45:13:45 Przerwa na lunch
13:45-15:15 III część szkolenia
Kampanie Performance Max (warsztat)
Zakładanie kampanii Performance Max
Prawidłowe ustawienia kampanii
Optymalizacja kampanii Performance Max
Kampanie Discovery w Google Ads
Rodzaje reklam Discovery
Specyfika kampanii Discovery
Zakładanie kampanii Discovery
Dodawanie grup reklam do kampanii
15:15-15:30 Przerwa
15:30-17:00 IV część szkolenia
Kampanie Google Ads w YouTube (warsztat)
Rodzaje reklam Google Ads na YouTube
Tworzenie kampanii na YouTube
Wybór metod kierowania reklam na YT
Optymalizacja kampanii YT
Dodatkowe badania w kampaniach YT- Brand Lift
Optymalizacja Quality Score w GDN
Optymalizacja Quality Score poprzez zwiększanie CTR w sieci reklamowej (GDN)
Optymalizacja QS – ćwiczenia warsztatowe
Zakończenie i podsumowanie szkolenia.
Informacje logistyczne
Szkolenie Online - platforma Zoom
22-24.01.2025
Sesje szkoleniowe rozpoczynają się 9:30 i trwają do 17:00
Nie pasuje Ci ten termin? Możesz wybraćinny!
NASI TRENERZY
Marta Piosek
Starszy Specjalista SEM w Marketing Online, a także certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics. Z wykształcenia Matematyk, który umiejętnie łączy projektowanie i optymalizację skutecznej strategii marketingowej wraz ze szczegółową analizą danych w kampaniach reklamowych. Jej pasja do tworzenia efektywnych kampanii reklamowych Google Ads przeplata się z umiejętnością przekazywania tej wiedzy zarówno uczestnikom szkoleń jak i kształcąc asystentów, którzy dzięki jej wsparciu stawali się specjalistami w tej dziedzinie.
Zamiłowanie do przeprowadzania Audytów kampanii Google Ads umożliwia precyzyjne zidentyfikowanie obszarów do poprawy i optymalizacji. Ta wiedza staje się kluczowym elementem prowadzonych szkoleń, które są konkretne i oparte na rzeczywistych przypadkach. Uczestnicy nie tylko zdobywają teoretyczną wiedzę, lecz także uczą się praktycznych metod poprawy skuteczności swoich kampanii.
10
lat doświadczenia
650
przeprowadzonych kampanii Google Ads
180+
firm dla których prowadziła kampanie
9 tys.
godzin spędzonych na prowadzeniu kampanii
Łukasz Zwonik
Starszy Specjalista SEM w Marketing Online, a także certyfikowany Specjalista z Google Ads i Google Analytics. Z branżą SEM związany od 14 lat, a doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tematach z nią związanych zdobywa aktywnie od ponad 4 lat. Prowadził kampanie dla wielu znanych marek takich jak: BMW, Pracuj, Polbank, Allianz Direct, Cartoon Network, Go Sport czy Matras. Znawca i praktyk Programmatic Buying – DoubleClick Bid Manager.