Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180


O SZKOLENIU:

„Bardzo rzetelne podejście do tematu szkolenia oraz wiele ćwiczeń praktycznych już na początku pozwoliło mi zauważyć błędy, które do tej pory popełniałem w swoich działaniach marketingowych.”


Karol Jarzębiński
CEO
Domenasportowa.pl

Trzy dni szkolenia Google Analytics

Google Analytics poziom podstawowy

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

Audyt Mediowy (Digital Media-Mix) z użyciem Google Analytics

Warsztat Audyt skuteczności reklamy przy pomocy Google Analytics, kierujemy do marketing managerów i osób nadzorujących wydatkowanie budżetów reklamowych w firmach. Do uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics. Jest to szkolenie zaawansowane, pokazujące jak sprawdzić, czy nasze budżety reklamowe wydawane są optymalnie oraz jak poprawiać skuteczność kampanii reklamowych dzięki analityce internetowej.

Google Analytics poziom zaawansowany

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie zaawansowanym poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.

Google Analytics dla E-Commerce

Szkolenie Google Analytics dla E-Commerce stanowi uzupełnienie dla szkolenia podstawowego, dostosowane do potrzeb sklepów internetowych. Na szkoleniu omawiamy wszelkie funkcjonalności oraz wykorzystanie ich w celu efektywnego prowadzenia biznesu e-commerce.

X