Jeżeli w ciągu 2 lat od szkolenia uznasz, że potrzebujesz odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie na kolejną edycję.
100% satysfakcji lub 14-dniowa gwarancja zwrotu wpłaty za szkolenie.
Na szkoleniu Strategia rozwoju e-commerce (sklepy internetowe) na rynki Europy zachodniej dowiesz się jak uruchomić sprzedaż e-commerce na rynkach zagranicznych. Podczas szkolenia omawiamy m.in.:
– Jaki jest potencjał sprzedażowy na rynkach zagranicznych i w które warto inwestować? (b2c)
– Jak przygotować firmę do zagranicznego e-commerce: kogo rekrutować? Jakie zmiany w organizacji wprowadzić?
– Jak wybrać nową lub przystosować obecną platformę sprzedażową e-commerce do rynków zagranicznych.
– Jak szybko i bezpiecznie dostarczyć paczkę do klienta końcowego (logistyka)
– Jak poprawnie wdrożyć tłumaczenia do swojego sklepu internetowego
– W jaki sposób zbudować efektywną reklamę na rynkach zagranicznych?
– Jak przeprowadzić analizę konkurencji z uwzględnieniem regionalizacji
– Jak dobrać odpowiednie systemy płatności w poszczególnych krajach
– Jak zbudować skuteczne social proof na rynkach zagranicznych
Czas trwania kursu: 9:00-17:00
Poziom trudności: średniozaawansowany
WYBIERZ INNY TERMIN
Strategia Rozwoju E-Commerce
Pakiet Szkoleń