Wstęp:
Podstawy Marketingu w Internecie
Strategia i Zarządzanie:
Planowanie strategii kampanii reklamowych w Internecie (w trakcie przygotowania)
Strategia, Pomiar i Optymalizacja Kampanii dla NTFY
Zarządzanie marketingiem w internecie (w trakcie przygotowania)
Analityka internetowa i biznesowa:
Analytics Expert – Optymalizacja konwersji i media-mix z użyciem analityki internetowej i biznesowej
Egzamin Akademii Google Analytics 4
Google Analytics 4, cz.1 – Korzystanie z GA4 od podstaw
Google Analytics 4, cz.2 – Analiza wielokanałowa marketingu i raporty indywidualne
Google Analytics 4, cz.3 – Instalacja GA4 z użyciem Google Tag Manager
Google Analytics 4, miejsce na coś
Google Looker Studio (w trakcie przygotowania)
Test po szkoleniu Google Analytics 4
Zapisz się na warsztaty z trenerem
Google Ads:
Google Ads, Dzień 1. Od podstaw (e-learning)
Google Ads, Dzień 1: Od podstaw (slajdy + nagranie szkolenia na żywo online)
Google Ads, Dzień 2. Budowa i prowadzenie kampanii w wyszukiwarce (e-learning)
Google Ads, Dzień 2: Budowa i prowadzenie kampanii Search (slajdy + nagranie szkolenia na żywo online)
Google Ads, Dzień 3. Budowa i prowadzenie kampanii w GDN (e-learning)
Google Ads, Dzień 3: Budowa i prowadzenie kampanii w GDN (slajdy + nagranie szkolenia na żywo online)
Google Ads, Dzień 4. Kampanie Produktowe w Ecommerce
Google Ads, Dzień 5. Kampanie Inteligentne
Google Ads, Dzień 6. Optymalizacja licytacji stawek – SMART bidding zgodny z Customer Journey
Google Ads, Dzień 7. Samodzielny Audyt Google Ads
Social Media:
Meta Ads / cz.1. Od podstaw (slajdy + nagranie szkolenia na żywo online)
Meta Ads / cz.2. poziom zaawansowany (slajdy + nagranie szkolenia na żywo)
SEO
Optymalizacja Treści i UX z użyciem AI
Pisanie treści przyjaznych Pozycjonowaniu dla Analizy.pl
SEO (pozycjonowanie) / cz.1. poziom od podstaw (slajdy + nagranie szkolenia na żywo online)
SEO (pozycjonowanie) / cz.2. poziom zaawansowany (slajdy + nagranie szkolenia na żywo online)
Test po szkoleniu AI i UX w optymalizacji treści
Content Marketing
Content Marketing od podstaw
Google Marketing Platform – Programmatic:
Google Marketing Platform – Campaign Manager 360
Google Marketing Platform – Display & Wideo 360