Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180

Szkolenia otwarte

PRZECZYTAJ OPISY SZKOLEŃ PONIŻEJ:

Najbliższy termin:

Google AdWords dla Menedżerów

NOWOŚĆ

  • Google AdWords - Wprowadzenie
  • Audyt Kampanii AdWords (dla managerów)

11 Lipca 2018

Więcej

Warsztat Audyt Google AdWords dedykujemy przede wszystkim marketing managerom i dyrektorom działów marketingu, którzy na co dzień nie pracują bezpośrednio na kontach Google AdWords. Szkolenie ma za zadanie przedstawić skuteczne i możliwe do samodzielnego wykonania metody oceny kampanii AdWords, prowadzonej przez podwykonawców. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają odpowiedź na pytanie: Czy moja kampania prowadzona jest w optymalny sposób?

Najbliższy termin:

Audyt mediowy z Google Analytics

NOWOŚĆ

  • Google Analytics poziom podstawowy
  • Audyt Mediowy i Optymalny Digital Media-Mix z użyciem Google Analytics

27 Czerwca 2018

Więcej

Warsztat Audyt Mediowy (Digital Media-Mix) z użyciem Google Analytics, kierujemy do marketing managerów i osób nadzorujących wydatkowanie budżetów reklamowych w firmach. Do uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics. Jest to szkolenie pokazujące jak sprawdzić, czy nasze budżety reklamowe wydawane są optymalnie oraz jak poprawiać skuteczność kampanii reklamowych dzięki analityce internetowej.

Najbliższy termin:

Jak wybrać agencję SEO?

NOWOŚĆ

  • Jak wybrać agencję SEO?

27 Czerwca 2018

Więcej

Szkolenie „Jak wybrać agencję SEO” kierujemy do managerów marketingu i przedsiębiorców chcących odnaleźć się w gąszczu ofert SEO zalewających nasze skrzynki mailowe i telefony. Po czym poznać, czy dana oferta jest uczciwa i atrakcyjna? Jak ocenić czy proponowane działania SEO przyniosą korzyści dla naszego biznesu? Wszystkim osobom poszukującym odpowiedzi na powyższe pytania polecamy uczestnictwo w szkoleniu „Jak wybrać agencję SEO”.

Najbliższy termin:

Google AdWords

NOWOŚĆ

  • Google AdWords - Wprowadzenie
  • Google AdWords - Budowa i prowadzenie kampanii (warsztaty)
  • Google AdWords - Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

11 Lipca 2018

Więcej

Pakiet szkoleń Google AdWords składa się z 6 dni ułożonych w 3 rekomendowane ścieżki szkoleniowe. Oddzielną ofertę kierujemy dla:

  • Menadżerów – podczas szkoleń dla menadżerów omawiamy jedynie niezbędne podstawy oraz pokazujemy, jak kontrolować poprawne prowadzenie i konfigurację kampanii
  • E-Commerce – na szkoleniach dla osób z branży e-commerce omawiamy najskuteczniejsze metody prowadzenia kampanii sklepu internetowego
  • Ekspertów – najdłuższa ścieżka zawierająca wszelkie informacje o konfiguracji i prowadzeniu Google AdWords

Zapraszamy na szkolenia Google AdWords!

Najbliższy termin:

Google Analytics

NOWOŚĆ

  • Google Analytics poziom podstawowy
  • Google Analytics poziom zaawansowany

27 Czerwca 2018

Więcej

Pakiet szkoleń Google Analytics składa się z 4 dni ułożonych w 3 rekomendowane ścieżki szkoleniowe. Oddzielną ofertę kierujemy dla:

  • Menadżerów – podczas szkoleń dla menadżerów omawiamy jedynie niezbędne podstawy oraz pokazujemy, jak w praktyce wykorzystywać Google Analytics do kontroli efektywności prowadzonych działań reklamowych
  • E-Commerce – na szkoleniach dla osób z branży e-commerce omawiamy jak należy poprawnie mierzyć efekty kampanii prowadzonych dla sklepów internetowych
  • Ekspertów – najdłuższa ścieżka zawierająca wszelkie informacje o konfiguracji i wykorzystaniu Google Analytics oraz Google Tag Manager!

Zapraszamy na stronę szkolenia Google Analytics!

Najbliższy termin:

Google Tag Manager

NOWOŚĆ

  • Google Tag Manager - wprowadzenie
  • Google Tag Manager - rozszerzenie

25 Czerwca 2018

Więcej

Pakiet szkoleń Google Tag Manager składa się z 2 dni szkoleniowych. Podczas pierwszego dnia wdrażamy uczestników w podstawy narzędzia Google Tag Manager, natomiast drugiego dnia przechodzimy do zaawansowanych wdrożeń i konfiguracji.

Zapraszamy na szkolenia Google Tag Manager!

Najbliższy termin:

SEO

NOWOŚĆ

  • SEO - wprowadzenie do pozycjonowania
  • SEO poziom zaawansowany

24 Lipca 2018

Więcej

Pakiet szkoleń SEO składa się z 3 dni szkoleniowych. Do uczestnictwa w pierwszym i drugim dniu zapraszamy wszystkie osoby, które chcę dowiedzieć się o tym, na czym polega właściwe pozycjonowanie w wyszukiwarce. Na trzeci dzień „Jak wybrać agencję SEO” zapraszamy przede wszystkim managerów i przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się jak oceniać jakość otrzymywanych ofert dotyczących pozycjonowania oraz jak kontrolować agencję pozycjonującą naszą witrynę.

Zapraszamy na szkolenia SEO!

Najbliższy termin:

Facebook Ads

NOWOŚĆ

  • Facebook Ads dla biznesu - wprowadzenie
  • Facebook Ads dla biznesu - warsztat

18 Lipca 2018

Więcej

Pakiet szkoleń Facebook Ads składa się z 2 dni szkoleniowych. Podczas pierwszego dnia wdrażamy uczestników w podstawy reklamy na facebooku, natomiast drugiego dnia przechodzimy części warsztatowej i praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej podczas dnia pierwszego.

Zapraszamy na szkolenia Facebook Ads!

Najbliższy termin:

Szkolenie Linkedin

NOWOŚĆ

  • LinkedIn Marketing

20 Lipca 2018

Więcej

Szkolenie Linkedin Marketing kierujemy do wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jak wykorzystać portal https://www.linkedin.com/ do pozyskiwania wartościowych kontaktów biznesowych. Na szkoleniu pokazujemy również jak wykonywać płatne możliwości portalu – kampanie reklamowe oraz konto premium.

Zapraszamy na szkolenie Linkedin Marketing!