Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180


Szkolenie

Google AdWords

Szkolenie objęte gwarancją nauczenia!

Jeżeli jakiś czas po szkoleniu uznasz, że potrzebujesz
odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie kolejną edycję!

12-14.06.2018

Warszawa

Szkolenie Google AdWords składa się z 3 dni szkoleniowych.
W zależności od potrzeb, rekomendujemy 2 ścieżki szkolenia.

Proponowane ścieżki:

Pakiet Minimum
1 i 2 dzień
/
Pakiet Optymalny
1, 2 i 3 dzień
Nie musisz odbyć wszystkich dni w ramach jednej edycji! Wystarczy, że zarezerwujesz szkolenia i przyjdziesz na nie w odpowiadających Ci terminach (przy zastosowaniu kolejności dni szkoleniowych).

Google AdWords - Wprowadzenie

Rekomendowane dla: menedżerowie, expert

Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Czas trwania: 9:00-18:00

Poziom trudności: podstawowy

Uczestnictwo w szkoleniu konieczne,
żeby uczestniczyć w kolejnych.

Google AdWords - Budowa i prowadzenie kampanii (warsztaty)

Rekomendowane dla: menedżerowie, expert

Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym  to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Czas trwania: 9:00-18:00

Poziom trudności: podstawowy

Wymagane ukończenie szkolenia: Google AdWords - Wprowadzenie

Google AdWords - Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Rekomendowane dla: expert

Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google AdWords” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Czas trwania: 9:00-17:00

Poziom trudności: zaawansowany

Wymagane ukończenie szkolenia: Google AdWords - Wprowadzenie Google AdWords - Budowa i prowadzenie kampanii (warsztaty)

X


Pozyskaj nawet do 100% dotacji na nasze szkolenia!

x