Marketing Online - Kim jesteśmy?
Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180
16

Lat
praktycznego
doświadczenia

1

własny bid
optimizer

7

certyfikatów
branżowych

4200

przeszkolonych
osób

6

trenerów

700

przeszkolonych
firm

ZOBACZ FILM O NAS

NASI SPECJALIŚCI


Piotr Guziur

Piotr Guziur

CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany Trener Google AdWords. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i zagranicą.

1
Napisane książki
1
Certyfikat Trenerski
Google z 25
w Polsce
16
Lat doświadczenia
20
Razy prelegent na
konferencjach
branżowych
2000
Ponad
przeprowadzonych
godzin szkoleniowych
3000
Ponad
przeszkolonych
osób

CERTYFIKATY
PROWADZĄCEGO

CERTYFIKATY
MARKETING ONLINE

Patryk Wocka

Patryk Wocka

Kierownik i Główny Ekspert ds. SEO w Marketing Online. W firmie, od ponad 5 lat odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów SEO, obejmującą optymalizację witryn klientów i proces pozycjonowania na wybrane frazy kluczowe. Odpowiada również za nadzór nad prawidłowym przebiegiem projektów SEO oraz szkolenia wewnętrzne pracowników z zakresu skutecznych metod pozycjonowania. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, kierunek: Informatyka i Ekonometria. Prywatnie, od wielu lat pasjonat i entuzjasta tematyki marketingu internetowego i technik pozycjonowania.

1
Praca magisterska
poświęcona SEO
7
Lat doświadczenia
w pozycjonowaniu
300
ponad przeprowadzonych
projektów SEO
5 mln
wypozycjonowanych
słów kluczowych
10000
godzin
spędzonych na SEO
Marcin Janowski

Marcin Janowski

Politolog – Absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie na kierunku public relations. Wykładowca akademicki, doradca, konsultant z zakresu E-PR, oraz Komunikacji w Social Media. Pierwsze szlify z zakresu PR-u i Social Media, zdobywał współpracując z interaktywną agencją OX Media. Obecnie prowadzi własną agencję SPACE PR, której główną specjalnością jest zarządzanie wizerunkiem w Internecie, wykorzystanie Social Media w komunikacji oraz zarządzaniu wizerunkiem. Jako wykładowca prowadzi zajęcia z zakresu public relations, E-PR, Marketingu Politycznego, Komunikacji Kryzysowej w Internecie, Social Media, CSR-u. Na co dzień aktywny obserwator mediów społecznościowych i nowych technologii. Konsultant – w zakresie wykorzystania nowych mediów w procesie sprzedażowym, wizerunkowym i rekrutacyjnym.

5
Lat prowadzenia
działań social media
200
Ponad godzin
przeprowadzonych
szkoleń i warsztatów
250
ponad przeprowadzonych
kampanii na FB
1000
godzin spędzonych
na prowadzeniu projektów
Social Media
Marta Piosek

Marta Piosek

Certyfikowana specjalistka Google AdWords, Google Analytics oraz DoubleClick Search. W Marketing Online kierownik zespołu Media Planing & Buying, odpowiedzialna za nadzór i realizację największych i najbardziej złożonych kampanii SEM. Od ponad 4 lat związana z Marketingiem Internetowym i reklamą w Google AdWords. Absolwentka Politechniki Śląskiej na Wydziale Matematyki.

4
Lata prowadzenia
kampanii SEM
200
Ponad zaudytowanych
kampanii AdWords
350
ponad przeprowadzonych
projektów SEM/AdWords
1mln
ponad zoptymalizowanych słów
i tekstów reklamowych
Jakub Kielak

Jakub Kielak

Główny specjalista ds. Analityki Internetowej w Marketing Online. Swoją przygodę z analityką zaczynał jako freelancer, robiąc strony internetowe i prowadząc kampanie Google Adwords. Od 4 lat jest związany z branżą e-commerce, posiada certyfikat Google Analytics i Yandex Metrica, jest również członkiem Digital Analytics Association. Dzięki jego projektom, Marketing Online jako trzecia agencja w Polsce otrzymała certyfikat Google Tag Manager.

5
lat doświadczenia
w branży ecommerce
300
Zaudytowanych
kont Google Analytics
50
Ponad niestandardowych
wdrożeń GTM
2000
godzin spędzonych
na analizie danych
Łukasz Zwonik

Łukasz Zwonik

Starszy Specjalista SEM w Marketing Online, a także certyfikowany Specjalista z Google AdWords i Google Analyitcs. Z branżą SEM związany od 10 lat. Prowadził kampanie dla wielu znanych marek takich jak: BMW, Pracuj, Polbank, Allianz Direct, Cartoon Network, Go Sport czy Matras. Znawca i praktyk Programmatic Buying – DoubleClick Bid Manager.

10
lat doświadczenia
w branży SEM
750
przeprowadzonych
kampanii Google AdWords
200
Ponad firm
dla których prowadził kampanię
10 tys.
godzin spędzonych
na prowadzeniu kampanii

NASI KLIENCI

CO ZYSKASZ ZAPISUJĄC SIĘ NA SZKOLENIE?


  • 8h praktycznej wiedzy każdego dnia szkoleniowego


  • Imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo


  • Papierowe skrypty ze slajdami szkoleniowymi ułatwiające notowanie


  • Dostęp do slajdów z prezentacji w centrum szkoleniowym Marketing Online


  • Bogaty catering kawowy


  • Karta audytu SEO

    Specjalny arkusz Excel zawierający ponad 200 pozycji umożliwiających samodzielne przeprowadzenie audytu SEO własnej witryny (tylko dla uczestników szkolenia SEO dla E-Commerce)


  • Systemy sprawdzania pozycji

    Zestawienie polecanych przez nas systemów do sprawdzania pozycji wraz z porównaniem ich cen i możliwości (tylko dla uczestników szkolenia SEO dla E-Commerce)


  • Strony wizytowki

    Zestawienie ponad 50 sprawdzonych stron na których można łatwo pozyskać wartościowe i bezpieczne linki (tylko dla uczestników szkolenia SEO dla E-Commerce)

Tylko dla uczestników szkolenia SEO


  • Bezpłatny audyt SEM

    Po szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii SEM wraz z rekomendacjami ich poprawy. (Tylko dla uczestników szkolenia SEM dla E-Commerce

Tylko dla uczestników szkoleń Adwords oraz sem dla e-commerce


  • Bezpłatny audyt Analytics

    o szkoleniu na Twoje życzenie wykonamy bezpłatny podstawowy audyt ustawień Twoich kampanii SEM wraz z rekomendacjami ich poprawy. (Tylko dla uczestników szkolenia SEM dla E-Commerce

Tylko dla uczestników szkoleń analytics oraz web analytics dla e-commmerce


  • Kod rabatowy do SEMSTORM

    Specjalny kod rabatowy upoważniający do 20% zniżki na narzędzie SEMSTORM (tylko dla uczestników szkolenia).


  • Indywidualne konsultacje ze specjalistą

    Każdy uczestnik pakietu szkoleń otrzymuje do 3h konsultacji z trenerem, do wykorzystania na indywidualne omówienie strategii obecności w social media

tylko dla uczestników szkoleń social media

Skuteczna reklama w internecie
Prowadzimy szkolenia dofinansowane przez EFS.
Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.14/00135/2017
W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: michal@marketingonline.pl