Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180


Szkolenie

Audyt mediowy
z Google Analytics

Szkolenie objęte gwarancją nauczenia!

Jeżeli jakiś czas po szkoleniu uznasz, że potrzebujesz
odświeżyć wiedzę, możesz przyjść bezpłatnie kolejną edycję!

27-28.06.2018

Warszawa

Google Analytics poziom podstawowy

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

Czas trwania: 9:00-17:00

Poziom trudności: podstawowy

Uczestnictwo w szkoleniu konieczne,
żeby uczestniczyć w kolejnych.

Audyt Mediowy i Optymalny Digital Media-Mix z użyciem Google Analytics

Warsztat Audyt Mediowy (Digital Media-Mix) z użyciem Google Analytics, kierujemy do marketing managerów i osób nadzorujących wydatkowanie budżetów reklamowych w firmach. Do uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics. Jest to szkolenie pokazujące jak sprawdzić, czy nasze budżety reklamowe wydawane są optymalnie oraz jak poprawiać skuteczność kampanii reklamowych dzięki analityce internetowej.

Czas trwania: 9:00-17:00

Poziom trudności:

X

WYBIERZ INNY TERMIN

Audyt mediowy
z Google Analytics

Pakiet Szkoleń



Pozyskaj nawet do 100% dotacji na nasze szkolenia!

x