Skuteczna reklama w internecie
Ładuję...

SZKOLENIA Z MARKETINGU W INTERNECIE

Zadzwoń do nas: +48 533 233 180


O SZKOLENIU:

Szkolenie Audyt Mediowy z Google Analytics dedykujemy menedżerom, którzy chcą mieć absolutną pewność, czy budżety reklamowe w ich firmach są wydawane w 100% efektywnie. Szkolenie składa się z wprowadzenia do Google Analytics oraz audytu, podczas którego uczestnicy dowiadują się, jak na co dzień szybko i skutecznie monitorować efektywność działań reklamowych z pomocą Google Analytics.

Szkolenie Audyt Mediowy z Google Analytics dla menedżerów składa się z 2 dni:

Wprowadzenie do Google Analytics

Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

Audyt Mediowy (Digital Media-Mix) z użyciem Google Analytics

Warsztat Audyt Mediowy (Digital Media-Mix) z użyciem Google Analytics, kierujemy do marketing managerów i osób nadzorujących wydatkowanie budżetów reklamowych w firmach. Do uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa wiedza z zakresu Google Analytics. Jest to szkolenie pokazujące jak sprawdzić, czy nasze budżety reklamowe wydawane są optymalnie oraz jak poprawiać skuteczność kampanii reklamowych dzięki analityce internetowej.

X